Komplikationer efter Scolios opration
Hej! För att göra en berättelse kort. Så opererade jag mig för skolios 2011, (hela ryggen) från rumpan upp till naken. Vart bättre ett tag men för några år sen började jag få ont igen vid skulderbladen och kom fram till att det var skruvarna som gjorde ont. Så nu januari 2020 opererade jag bort några skruvar. Och det vart bättre i ryggen. Tills för några månader sen då jag börjat få ont på vänster sida av bakre revbenen när jag lägger mig ner. (BARA NÄR JAG LIGGER NER) alltså mitten av ryggen på vänster sida. Kan knappt ligga ner och gör ont så fort jag försöker vända mig. Är det någon annan som har fått likadant? Eller känner igen sig? Undrar vad det kan bero på. Då det uppkom efter min opration.
#0: opererades för 1 månad sedan, och har som du hade fruuuuktansvärt ont i högra skulderbladet outhärdlig smärta lixom. Röntgen visade inte att skruvarna satt fel eller så och har fått ny medicin som tyvärr inte hjälper mig någonting. Hur kom det sig att ni kom på att det var skruvarna som var ditt problem och hur fick du dem att operera ut dom. Vet du även hur skruvarna flyttar sig? Kan man påverka detta själv? Är så orolig och behöver skriva av mig.