Allmänt - Off Topic

Slippa knyta skosnören

2017-01-14 08:44 #0 av: Eda

Foto: Skosnören från Smarta Sakers hemsida

Har man skolios kan det bli problem med att knyta skor. Många använder förstås loafers eller skor med kardborrband, men om man vill ha skor med skosnören så finns t.ex. ”själknytande skosnören”, elastiska skosnören, Hickies och snörlås (snörstopp).

I min blogg handikapptips har jag just uppdaterat ett inlägg som jag skrev för några år sedan. Se: Skosnören som inte behöver knytas

OBS! Jag har tillstånd från butiken att lägga ut deras bilder.

Handikapptips har tips på hjälpmedel & aktiviteterKLICKA HÄR
👗Textilochtips har tips på kläder & handarbeten vid rörelsehinder.  KLICKA  HÄR  

Bloggarna är ideella och har ingen ersättning från butiker.  - Gilla gärna! 🌺

Anmäl
2017-01-18 14:51 #1 av: ElisabethB

Fina skosnören! Vart kan man köpa såna?

Anmäl
2017-01-18 18:08 #2 av: Eda

Om du klickar på länken ovan till ”Skosnören som inte behöver knytas” hittar du länkar till Smarta saker och andra butiker som säljer skosnören och skolås. 

Anmäl
2017-03-03 18:36 #3 av: Eda

Ytterligare ett smart sätt för att slippa knyta skosnören, nu med magneter! (Har man Pacemaker, tror jag inte man skall ha magneter, de kan störa frekvensen)

Säljs av:
https://zubits.com/ 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.