Annons:
Etikettallmänt-off-topic
Läst 2791 ggr
Eda
9/1/15, 7:39 PM

Kläder som är lätta att sätta på

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 12
Förhandsgranskning av bild 2 av 12
Förhandsgranskning av bild 3 av 12
Förhandsgranskning av bild 4 av 12
Förhandsgranskning av bild 5 av 12
Förhandsgranskning av bild 6 av 12
Förhandsgranskning av bild 7 av 12
Förhandsgranskning av bild 8 av 12
Förhandsgranskning av bild 9 av 12
Förhandsgranskning av bild 10 av 12
Förhandsgranskning av bild 11 av 12
Förhandsgranskning av bild 12 av 12

Hej!

Jag har redan berättat om min Textilochtips-blogg i andra sajter, men jag tror att den också kan vara användbar om man har skolios med smärta när man klär på sig.

I bloggen finns** gratis mönster & beskrivning på lättpåsatta kläder för dam, herr och barn.

För de som inte kan/vill sy eller har någon anhörig som kan vara behjälplig finns hänvisning var sådana plagg finns att köpa (också utländska butiker).
**

Blogg:  Textilochtips

Textilochtips har referenswebbplats på Facebook  Gilla gärna och dela! 

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Annons:
titan diskar
9/6/15, 3:10 PM
#1

Något som hjälpt mig mycket är en tyg korsett. Fick den uppsydd efter mina mått hos Teamolmed i Jönköping. Heter även ortopedteknik på andra ställen i sverige.Bad min läkare om en remiss till Teamolmed. Korsetten kostade 200:- å är jätte bra!!

Eda
9/6/15, 3:53 PM
#2

Så bra! Jag har skrivit om Teamolmed i min blogg när det gäller skor: Skor för personer med rörelsehinder, men jag visste inte att de också hade korsetter. Jag skall genast skriva in Teamolmed i mitt inlägg om underkläder.

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Upp till toppen
Annons: