Annons:
Etikettallmänt-off-topic
Läst 3976 ggr
CamillaS
2014-07-05 08:45

Har du någon hobby?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Själv har jag många!
Jag tecknar med blyerts, pastell, och färgpennor, virkar amigurumis, skulpterar djur i lera, fotar och min senaste hobbyn nåltovning som jag tycker är underbart kul! Där gör jag också bara djur av olika slag. ^^

Har ni någon hobby?🙂

På bilden är det ett nåltovat marsvin. :)

Annons:
fuzzie
2014-07-05 09:26
#1

Jätesött ju och vad duktig du är! 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Anna
2014-07-05 10:14
#2

Gud så söt, duktig du är! :)

Mina främsta intressen är foto och webbdesign. Jag jobbar med båda två, så det är jättekul! Och nästan det enda jag klarar av med min rygg i dagsläget. Annars gillar jag musik, att baka, DIY/inredning och smink/skönhet.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Tokyo
2014-07-09 14:27
#3

Foto, ridning, gitarr, smink och skönhet, dans, sång osv. 🙂

Gasoline
2014-07-10 20:23
#4

Nja, ingen direkt hobby som jag verkligen brinner för (förutom hundar, som jag inga har) men många intressen. 

Bilar, experimentera med olika frisyrer, skapandet utav ätbara saker (eller iallafall ett stort intresse för slutprodukten), fotografering och djur i allmänhet. 
Jag tycker även att det är ganska kul att pyssla med olika saker, tex stickning, pussel, photopearl och liknande. Men då jag snabbt får ont i ryggen så tappar jag lusten och projekten blir liggandes.

CamillaS
2014-07-16 13:53
#5

Tack alla! Kul att läsa vad ni andra gör på eran fritid. :)

Dioramabyggare
2014-08-22 06:52
#6

Dioramabygge, och geocaching🙂

Annons:
Lexlex
2014-10-05 16:28
#7

Oj ska se vad jag kommer ihåg just nu :) har så himla många saker jag gillar o göra o det hela går väl lite i perioder.. Detta året har jag sakta börjat med yoga (opererades ett år sedan) sen har jag sen många år gillat o gjort pilates, styrke o andra sporter. Gillar att fota, läsa om nyttiga saker, mysa med vovven, olika diy, sy, virka, rita o måla, resa, hjälpa folk, odla grönsaker o frukt på balkongen o skypea med min bästis 😊

Barsine
2014-11-25 07:28
#8

Jag kör hoj! Jag har en Yamaha YXF som är min bebis. Ryggen domnar bort när jag kör men ryggskyddet håller upp mig som en korsett nästan så det funkar fint (utifrån givna förutsättningar). Annars försöker jag besöka gymmet för att främst träna rygg, balans och bål. Sen stickar jag som en tok. I alla fall på hösten. Producerar mössor som en galning.

Agnez94
2015-01-04 22:53
#9

Jag joggar och styrketränar på min fritid. Samt lite piano och jag älskar att  sjunga. Jonglera gör jag också när andan faller på

Upp till toppen
Annons: