Annons:
Etikettmedlemmar
Läst 1279 ggr
CamillaS
2014-02-05 21:27

Idé torka!

Ja kära vänner, jag har idé torka! Jag vet inte alls vad jag ska skriva om på sajten. Försöker komma på något till nya artiklar så det inte känns så tråkigt att komma in här och se samma artikel dag ut och dag in, hmm…
Någon som har nåt förslag?
Vad vill ni läsa om här inne?
Vill ni kanske ha en tävling, eller någon internet lek?

Det är ni medlemmar som bygger upp den här sajtens innehåll och stämningen och det har ni gjort väldigt bra tycker jag!🤗

Om någon av er medlemmar känner att ni kanske vill berätta för andra om eran skolios historia eller nåt annat inom ämnet så skicka ett pm till mig så fixar vi en artikel av det. 🙂

Har ni fler förslag?👍

Annons:
Gasoline
2014-02-07 15:08
#1

Kanske en artikel från en anhörig, hur det är att leva med någon som har skolios och hur det påverkar deras liv? 🙂

CamillaS
2014-02-11 20:03
#2

#1 Tack för förslaget. Får fundera vidare på det. Finns det någon här inne som skulle vilja berätta hur det är att leva med någon som har skolios? :)

Eller kanske vill dela med sig av sin skolioshistoria? :)

Gasoline
2014-02-11 20:17
#3

Dessutom…

Finns det några generella träningstips för att bygga upp ryggmuskler för de med skolios så skulle detta vara uppskattat från min sida 🙂

Då jag själv lever med det så vet jag inte hur det påverkar min omgivning riktigt. Och vet inte heller om min "berättelse" kan bidraga men något vettigt då jag egentligen inte är så påläst i ämnet, jag bara "lever med det".

Upp till toppen
Annons: