Bilder/Filmer

Bilder på era ryggar #2

2013-11-30 20:18 #0 av: Tokyo

Tänkte skapa en ny tråd där ni kan posta bilder på era ryggar om det är okej. Oskyldig

Bad pappa ta dessa bilder på min rygg, och om ni vill ta eran tid att svara på denna fråga så uppskattas det väldigt mycket:

Hur stor krök skulle ni gissa på att jag har - om ni aldrig hade sett min rygg förut och inte hade en blekaste aning om hur många grader sned ryggen är? Är medveten om att man inte kan se det bara sådär, men en vild gissning iallafall, även om ni bara har två bilder att titta på, och dom är dessutom inte röntgenbilder utan bara tagna "utanpå" så att säga.Skrattar

Nyfiken bara, det är allt. ^^

Anmäl
2013-12-01 09:46 #1 av: Wintsu

10-15 grader kanske? Ser ju nästan rak ut!

Anmäl
2013-12-01 12:43 #2 av: Tokyo

#1 Åh vad kul att höra! Kramas

Röntgade mig sist i februari, och då hade jag ca 26 grader. Men det kan ju ha blivit värre sen dess. 

Det var som sagt jättekul att höra, synd att det inte är så haha, då hade jag iallafall inte fått någon korsett Vilar huvudet i handen

Edit: Hade haft av korsetten i över 4 timmar innan pappa tog bilderna, så ryggen har liksom gått tillbaka till "normalt läge" igen - aka "inte-helt-j**la-ihoptryckt-läge" Skrattar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.