Annons:
Etikettövrigt-om-skolios
Läst 8210 ggr
Juliasundstrom
4/14/13, 10:32 PM

Min tatuering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag tatuerade jag mig som jag så länge har planerat! Turn your scars into stars är något som för mig symboliserar att jag ska vara stolt över mitt ärr och mina brister och göra det till något fint!

Medarbetare på Skolios Ifokus.

Annons:
sanpire
4/14/13, 10:47 PM
#1

så snyggt!!

oliviasandmark
4/17/13, 1:30 PM
#2

Åå vad fint!!

Juliasundstrom
4/18/13, 4:11 PM
#3

Tack snälla ni! :)

Medarbetare på Skolios Ifokus.

CamillaS
4/18/13, 4:38 PM
#4

Verkligen jättefint! Och texten var också fint tänkt! 👍
Skulle också vilja ha nåt sånt, men är för feg att göra det och rädd för att ångra mig. 😐

Juliasundstrom
4/18/13, 5:31 PM
#5

#4 Tack så mycket! :) Jag tror att det är viktigt att man har funderat och vart säker på sin sak länge innan man tatuerar sig :) Så om du hittar något du skulle vilja göra och fortfarande vill göra det om låt säga ett år så ska du nog förhoppningsvis inte ångra dig sen :D Men jag förstår absolut hur du tänker :)

Medarbetare på Skolios Ifokus.

CamillaS
4/18/13, 6:02 PM
#6

Jo precis! Jag har fastnat väldigt mycket för denna text sen jag läste den första gången hos en tjej som opererat nacken.
Our scars remind us that the past is real. Skulle gärna ha den som tatuering men som sagt ångra känslan finns där hela tiden och gnager i mitt huvud. ^^

Annons:
Juliasundstrom
4/18/13, 9:12 PM
#7

Åh den texten funderade jag också väldigt mycket på innan :) Den är väldigt fin! :) Men ja som sagt, gör ingenting så länge du inte är helt säker :D

Medarbetare på Skolios Ifokus.

CamillaS
4/19/13, 8:48 AM
#8

Ja, jag tycker den är väldigt bra! För det är så sant det den säger. :)
Ne precis, får nog vänta ett bra tag till. ;D

[Thiah]
4/19/13, 4:51 PM
#9

Wow vilken bra text, får man sno den? 🙂

Jag har 4 tatueringar som jag älskar.. Men kommer fylla på kroppen med fler. Hade gärna gjort en  på ryggen men ärren och känseln stopper mig. Vågar inte starta en tatuering för att sen känna att det är så obehagligt (ont gör det alltid) att jag inte vill fortsätta.

Juliasundstrom
4/19/13, 6:54 PM
#10

#9 Tack snälla, och ja visst får du det :) 

Förstår precis hur du tänker där med överkänsligheten osv! Jag har en viss punkt över skulderbladet där jag tatuerade som är överkänslig och det gjorde mycket ondare än övrig hud! Dock tyckte jag att hela tatueringen gjorde väldigt ont ändå, och speciellt intill ärret! Dock är det min första så har inget annat att jämföra med så vet inte o det beror på min överkänslighet eller inte :)

Medarbetare på Skolios Ifokus.

[Thiah]
4/19/13, 6:55 PM
#11

Tack :-)

Upp till toppen
Annons: