Annons:
Etikettskoliosoperation
Läst 1596 ggr
Spieluhr
2013-02-27 18:17

Böja sig ner

Jag är två veckor post op och jag tänkte höra om alla som opererat sig har problem att böja sig i början av rehabiliteringen och när man börjar återhämta sig från det så man åtminstone kan sätta på sig skorna? - Detta är någonting jag behöver hjälp med, kan ta av dom själv dock.

Är ju opererad till antingen L4 eller L3 (ville inte veta vilket.) så jag vet att jag inte kommer kunna böja mig som innan tyvärr, men tänkte höra om alla har/har haft problem med just detta efter sin operation och om det är så, när börjar förmågan att böja sig komma tillbaka?

Annons:
Juliasundstrom
2013-02-27 18:24
#1

I början kunde jag knappt böja mig alls i och med att jag var så stel och hade ont men nu går det fint! Visst blir man en del begränsad i olika områden i ryggen beroende på vart man opererat men det blir bättre än vad det är nu så nära inpå operationen för dig :)

Medarbetare på Skolios Ifokus.

Spieluhr
2013-02-27 18:27
#2

Tack så mycket Julia, det var det jag ville veta. Har för mig att det brukar vara mycket bättre efter några månader. Som du säger kan jag knappt böja mig alls och jag kommer förmodligen aldrig kunna röra vid mina tår igen som jag kunde innan. Men om jag åtminstone kan böja mig lite mer än nu så antar jag att jag blir nöjd. Tack så jättemycket för ditt svar! :-D

Juliasundstrom
2013-02-27 18:41
#3

Ingen fara! Hoppas allt är bra med dig! :D

Medarbetare på Skolios Ifokus.

Upp till toppen
Annons: