Annons:
Etikettmedlemmar
Läst 1510 ggr
CamillaS
2/5/13, 2:27 PM

Månadens medlem, nåt att fortsätta med?

Hej alla nu vet jag att jag blivit sen med februaris månadens medlem, har haft väldigt mycket och göra då jag förbereder mig för att flytta. :) Men vill kolla med er om ni tycker att detta är roligt/intressant att ha kvar eller om vi ska sluta med månadens medlem.
Skulle vilja veta vad ni tycker om detta? :)

Tycker ni inte att något svarsalternativ är som ni tycker så skriv i tråden.

Annons:
CamillaS
1/8/14, 7:47 PM
#1

Puttar upp denna.

Säg gärna era åsikter om det också. Har ni något förslag på något ni tycker saknas eller är det något annat som ni tänker på? :)

Bellena
1/10/14, 1:23 PM
#2

Hej!

God fortsättning!

Nu får du lite feedback från mig iaf. Jag tycker inte att det ska vara en stress för dig att lägga upp månadens medlem, du kan ju kanske lägga in medlemsberättelser eller andra artiklar vartefter det passar, och inte varje månad.

MVH/Bellena

CamillaS
1/13/14, 4:04 PM
#3

#2 Tack för responsen. Precis som du säger känns det lite av en stress att först hitta en medlem som vill bli månadens medlem och sen hinna skriva ihop artikeln. Hmm det var ett bra förslag du kom med. Får fundera lite på den och se om det kan vara något istället. :)

lenina6
1/21/14, 12:13 AM
#4

Hej, här kommer en "gammal" skoliosare…..Jag är idag 50 år och opererades på Karolinska Sjukhuset Norrbacka institutet, för drygt 30 år sedan. Jag är nyfiken på om det finns några äldre på denna sajt som vill dela med er hur skoliosen påverkar er idag. Det skulle jag uppskatta om man på ngt sätt kan "gå ut" med info och försöka få andra äldre skoliosopererade personer att berätta här hur dom mår idag. Som sagt jag opereades, jag hade en ganska sned sväng, Jag är stelopererad på två ställen i ryggen och jag har bara upplevt positivt genom åren, tills för ca 1 år sedan , då började en rätt jobbig ryggvärk, ibland gör det så ont att jag inte kan gå längre sträckor, jag fick då starka alvedon, läkaren jag var hos sa att jag fått en inflammation i ryggen. Det blev bättre efter ett tag men inte helt bra….Jag går nu på sjukgymnastik, för att bygga upp musklerna runtom, jag ska gå ner i vikt, det förstår jag påverkar vem som helst med eller utan skolios, men saken är den att jag inte är tjock, men överviktig måste jag vara ärlig att säga, men som sagt jag jobbar på det nu, så ska jag rapportera här senare hur jag känner mig. :) Intressant att få lite tespons här. Kram från Lena

Upp till toppen
Annons: