Annons:
Etiketttankar-och-funderingar
Läst 5535 ggr
Neoos
2012-09-29 18:20

Knastrar i ryggen

Opererade mig för ca ett halvår sen, allt har läkt fint och jag har varit smärtfri. Kände för ca en vecka sen att mellan mina skulderblad så knastrar ryggen när jag rör på mig. När jag sätter fingrarna på ryggraden när jag går så känner jag hur det känns som grus som skrapar mot varandra. Det gör inte ont men jag är otroligt rädd att något är fel, finns det fler stelopererade som känner samma sak? Ringde sjukhuset för några dagar sen och skulle bli uppringd av läkaren inom någon dag men har fortfarande inte hört av han, så jag hör med er istället.

Annons:
Juliasundstrom
2012-09-30 00:17
#1

Hm inget som jag någon gång känt av! Kanske är fusionen som inte riktigt läkt?

Medarbetare på Skolios Ifokus.

Neoos
2012-09-30 00:48
#2

Det har gått 7 mån nu sen operationen så allt borde vara tillräckligt läkt nu. Var på läkarkontroll senast förra veckan och då sa läkaren att allting såg jätte bra ut, men han kände dock aldrig på mig rygg när jag var i rörelse…

Juliasundstrom
2012-09-30 09:10
#3

#2 Okej. Hoppas din läkare ringer snart så att du kan höra med honom! :)

Medarbetare på Skolios Ifokus.

Agnez94
2012-10-05 21:16
#4

Hej!

Jag har något liknande, men min rygg knarrar. Min läkare sa att det inte var farligt (kanske inte gäller dig, men låter som nåt liknande) utan bara akustiska effekter när stag och skruvar vred sig mot varandra. Mitt gick över och återkommer lite då och då. Tror inte det är något farligt!

Hoppas du får/fick ett positivt svar!Flört

Neoos
2012-10-06 13:36
#5

Åh det där lät lugnande Glad

Upp till toppen
Annons: