Annons:
Etikettskoliosoperation
Läst 3766 ggr
amelie83
8/15/12, 9:40 PM

Betala Operation Själv

Hej! Är det någon som vet vad en skoliosoperation kostar om man vill bekosta den själv?

Jag har inte ont och detta vill jag göra enbart av estetiska skäl.  Läkarna vägrar att genomföra operation och tycker att det är onödigt, men för mig skulle det förändra hela mitt liv.

Jag har även rund rygg, kyfos.

Nån som har tips på någon bra klinik i Sverige eller utomlands?

Annons:
Juliasundstrom
8/15/12, 9:53 PM
#1

Ingen aning faktiskt! Vet att det är himlans dyrt i andra länder iallafall. Kan man inte höra med sjukhuset? :) Hur många grader har du? 

Har en kompis som tänkte betala sin i polen först, kommer inte ihåg hur mycket det skulle kosta men dyrt var det! Jag kan höra med henne om du vill? :)

Medarbetare på Skolios Ifokus.

[Thiah]
8/19/12, 4:21 PM
#2

Du får säkert räkna med en kanske 200 000 för hela grejen. Dyrt är det definitivt. Guld i mun

Spieluhr
8/19/12, 4:43 PM
#3

Jag är lite likadan! Har inte särskilt ont, men har så pass 'hög' grad att jag får opereras ändå, men av kosmetiska skäl för det mesta. Hur många grader har du och varför vill du betala den själv? Är inte sjukvård gratis i Sverige eller har jag fel?

[Thiah]
8/19/12, 4:58 PM
#4

#3 är operationen bara av kosmetiska skäl så kan sjukvården neka dig den och hänvisa till den privata sidan.

Upp till toppen
Annons: