Annons:
Etikettbilder-filmer
Läst 7061 ggr
CamillaS
2012-05-23 23:01

Bilder på era korsetter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har redan en bildtråd där vi visar våra ryggar så varför inte en tråd där vi visar våra korsetter? Ni som har/haft. :)

Jag hade min korsett i ungefär ett år, minns inte hur många gånger jag fick byta ut den, men tror att jag har haft 2 korsetter under den tiden. Men har bara kvar en.
Och såhär ser den ut. Tyckte att det var lite roligt att skriva och rita på den då. ^^

Annons:
sanpire
2012-05-24 22:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

enda bilderna jag har på min bosse. Gamla är dom också!

CamillaS
2012-05-25 11:50
#2

Det är intressant att se att korsetterna ser olika ut. Jag hade tre band på min som skulle spännas. Fy det var riktigt jobbigt, hade svårt att spänna den ordentligt. Sen kändes det som man inte kunde andas men det är skönt att man lärde sig en teknik som fungerade. ^^

Juliasundstrom
2012-05-25 14:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Min berit som ny!

Medarbetare på Skolios Ifokus.

[Thiah]
2012-05-25 17:17
#4

Det riktigt kniper i magen när jag ser CamillaS korsett. Hemska minnen som kroppen direkt minns. Jag kan t.o.m minnas hur materialen känns och hur den luktade. Min var "exakt" likadan nämligen förutom att jag hade en helgjuten och inte de där blåaktiga lapparna på. Vart den är nu vettesjutton.

CamillaS
2012-06-01 21:02
#5

#4 Ja usch det var verkligen ingen rolig tid. Skönt att den är över.
Hehe dom där lapparna är vita egentligen men dom har färgats utav en svart tuschpenna. Tungan ute

Ingen mer som har en korsett att visa?Glad

maria_c_r
2012-08-26 21:21
#6

Har varken bilder eller korsett kvar. Minns att jag tyckte det var så jobbigt att ha den och pinsamt så jag ville bara bli av med den.
Jag har för mig att jag hade 3 stycken under en 3 årsperiod.

Din korsett Camilla såg väldigt mycket ut som en av de jag hade. Minns att en gick lite högre upp på ryggen än en annan.

Annons:
[ElinTjej]
2013-06-23 11:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

jag har en nattkorsett som jag använder fortfarande men ska endå opereras!

Har haft 2 korsetter än så länge :)

Kan visa ett kort på den.

Torreador
2013-07-07 22:51
#8

Fy vilka flashbacks jag får när jag ser era bilder!!! Det är 25 år sedan jag hade min korsett men den såg i princip likadan ut…. Sedan stelopererades jag. Tyvärr…. Eller det vet jag ju inte, kanske det varit ännu värre om jag inte opererats.

Men jag slapp ju korsetten i alla fall. FY!!! Jag HATADE det!

/Bondmoran

www.bondmoran.nu

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Tokyo
2013-09-11 16:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Tråden är ganska gammal, men lägger ändå upp en bild 👋

Tokyo
2013-09-11 16:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Såhär såg jag ut för några månader sedan, och måste säga att det är sååå mycket värre nu. Nu är det inte lika rött, men istället är det ett sår (som blöder ibland) som ALDRIG går bort. 😐😕

Har ingen nyare bild dock, eller jag har en på min mobil men orkar inte ladda över den till datorn just nu 😃

EDIT: Blev visst lite snett 😞

Upp till toppen
Annons: