Annons:
Etikettövrigt-om-skolios
Läst 2804 ggr
[Thiah]
3/23/12, 8:40 PM

Det här med bh

Jag har en fundering angående bh:ar.

Jag har jättestora problem med att hitta en som inte skaver eller gör ont. Jag har inte stora bröst men jag har ärr under ena bröstet samt en skuldra som kraftigt sticker ut. Jag kan inte ha bh:n med bygel under och helst är jag helt utan för det skaver och har sig.

Jag har även märkt att jag, efter korsetten, har svårt att ha saker som trycker på fel ställen och detta ställer till med problem om bh:n inte helt känns skön.

Hur är det med er andra?

Annons:
[CajsaBajsa]
3/24/12, 6:55 PM
#1

Jag har inga ärr, men är ju allmänt sned och vriden. Vissa bh-ar skaver under vänster bröst eftersom bröstkorgen liksom sticker ut mer där. Men det svåraste tycker jag är att hitta en bh som faktiskt sitter som den ska och funkar. Jag får prova hela butiken innan jag kanske hittar en som funkar.

[Thiah]
3/25/12, 11:59 AM
#2

mm.. jag tycker mina åker runt och över och har sig. så irriterande.

[CajsaBajsa]
3/25/12, 3:45 PM
#3

Har du gått till en "riktig" underklädesbutik (till skillnad från att köpa bh på t.ex. H&M) och bett om hjälp? Jag har gjort den en gång och hon kunde inte fatta varför jag klagade på typ varenda bh. Hon kunde liksom inte fatta vad problemet var. Man ser ju inte på mig direkt att jag har skolios.

Upp till toppen
Annons: