Annons:
Etikettallmänt-off-topic
Läst 4049 ggr
[Thiah]
3/23/12, 5:55 PM

Jag behöver rim hjälp!

Hörrni.

Imorgon lördag ska jag iväg på 25 års kalas och jag behöver hjälp med vad jag ska skriva i kortet. Tänkte höra om någon av er är bra på sånt här… Det behöver inte rimma. Men en vers eller två vore roligt. Glad

Hon är då 25 år, läser och bakar massor.

Hon ska få ett presentkort på 50euro  från en bokaffär och det får nämnas.

Någon som har nån ide?

Annons:
Juliasundstrom
3/23/12, 7:55 PM
#1

Vad heter hon? :) ska försöka klura!

Medarbetare på Skolios Ifokus.

[Thiah]
3/23/12, 8:00 PM
#2

Maja heter hon, tänkt att jag glömde den simplaste av info Flört

Juliasundstrom
3/23/12, 8:09 PM
#3

Jag slängde ihop något snabbt här som ett litet förslag, jag vet inte alls vad ni har för relation till varandra eller liknande, men den här är lite mer skämtsam. Som sagt bara ett litet förslag hur jag gillar det:)

Grattis min fina vän, nu är du äntligen 25!

50 euro är dina, att spendera på böcker som är fina!

Kanske kan det bli en bakbok eller två, då jag räknar med en god fika här frampå!

Medarbetare på Skolios Ifokus.

[Thiah]
3/23/12, 8:28 PM
#4

Ohh. låter jättebra! Precis så som jag tänkt, lättsamt och skämtsamt. Skrattande

Tack så hemskt mycket!

Jag och Maja har en nära relation fast hon vet att jag är kass på presenter och verser så din vers stämmer så bra.

Tack återigen.

Juliasundstrom
3/23/12, 8:39 PM
#5

kul att du gillade den! :) Så lite så hoppas ni får det kul imorn! Skrattande

Medarbetare på Skolios Ifokus.

[Thiah]
3/23/12, 8:45 PM
#6

Tack, skrev in den i födiskortet nu. Fick ändra Jag till Vi eftersom sambon nu ville vara med på presenten( säkert ditt fel eftersom versen passade så bra in Flört).

Ha en superskön fredag! (och tack återigen, you made my birthday card) Tungan ute

Annons:
Juliasundstrom
3/23/12, 8:51 PM
#7

Toppen Skrattande Det är ju det som är så bra att man kan anpassa till en eller två hihi!

Folk brukar komma till mig när det gäller rim och allt sånt där, så det är bara att lägga beställning allihopa;)

Skämt åsido haha! Tack detsamma Thiah kram:)

Medarbetare på Skolios Ifokus.

[Thiah]
3/23/12, 8:54 PM
#8

#7 I will keep that in mind! Skrattande (om att du kan rimma)

Upp till toppen
Annons: