Annons:
Etikettallmänt-off-topic
Läst 2161 ggr
CamillaS
3/12/12, 10:45 PM

Är våren här nu? Har du sett nåt vårtecken?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ni som sett nåt vårtecken kan vel posta lite bilder. :)
Det ända jag har sett är smält is och 2 flugor. Men inga blommor än. :(

Har ni sett nåt vårtecken?

Annons:
Bebblan
3/13/12, 3:06 PM
#1

I lekparken och utanför mitt fönster är det gräs och varmt, våran termometer funkar inte men det blåser inte kallt eller något alls :)

Min kompis har redan fått fullt med myror hemma hos sig igen, haha.

//Ebba

"My thoughts are stars I can't fathom into constellations"

Bebblan
3/13/12, 3:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

jajuste, bilden oxå

//Ebba

"My thoughts are stars I can't fathom into constellations"

CamillaS
3/13/12, 3:26 PM
#3

Å mysigt, vart bor du någonstans? Här är det fortfarande snö på marken lite här och var. ^^

Bebblan
3/13/12, 3:34 PM
#4

#3 Jag bor på i västerås :) Hoppas det försvinner snart då :P

//Ebba

"My thoughts are stars I can't fathom into constellations"

[Thiah]
3/13/12, 5:45 PM
#5

Här i Finland, Esbo (huvudstadsregionen) är vi glada över att gruset är framme på vissa platser. Igår var första morgonen på länge som var på + sidan. Dessutom lös solen Skrattande

Anna
3/13/12, 6:07 PM
#6

Här är det vår på riktigt! Gräset börjar bli grönt, fjärilar, blommor, fågelkvitter och senaste dagarna har det varit 13-15 grader i skuggan. Jag har t.o.m solat två dagar i rad nu, i solen och där det inte blåser är det riktigt varmt, säkert uppemot 20! Underbart. :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Annons:
[Thiah]
3/13/12, 6:38 PM
#7

#6 jag hatar dig Flört

Anna
3/13/12, 6:55 PM
#8

#7 hahahah Tungan ute

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

[Thiah]
3/13/12, 6:56 PM
#9

Här var det idag så blåsigt och snöigt under cirka 30 minuter att det blev svart ute och man trodde huset skulle blåsa bort. Efter det blåste det lite mindre och solen kom fram. Sambon menade att jag skulle sätta stenar i fickan så att jag skulle hållas kvar på jorden Flört

CamillaS
3/13/12, 11:50 PM
#10

#3 Hoppas jag med. :)

#5 Skönt att jag inte är i Finland just nu då. Min pappa har sommarstuga där och så har vi släkt där, är tom finsk medborgare fast är född i Sverige. ^^
Här har det varit riktigt skön sol idag, så hoppas insekterna och blommorna kommer snart också! Vill FOTA småkryp och blommor!Skrattande

#6 Fy vad fuskigt! Låter som riktigt härligt vårväder hos dig, kommer på en gång. Flört

[CajsaBajsa]
3/14/12, 7:01 PM
#11

Jag har sett utslagen krokus, fjäril, småflygare, motorcyklar, topplessgubbe på balkong…

Upp till toppen
Annons: