Annons:
Etikettallmänt-off-topic
Läst 6247 ggr
Eda
1/14/17, 8:44 AM

Slippa knyta skosnören

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

_Foto: Skosnören från Smarta Sakers hemsida

_

Har man skolios kan det bli problem med att knyta skor. Många använder förstås loafers eller skor med kardborrband, men om man vill ha skor med skosnören så finns t.ex. ”själknytande skosnören”, elastiska skosnören, Hickies och snörlås (snörstopp).

I min blogg handikapptips har jag just uppdaterat ett inlägg som jag skrev för några år sedan. Se: Skosnören som inte behöver knytas

OBS! Jag har tillstånd från butiken att lägga ut deras bilder.

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Annons:
ElisabethB
1/18/17, 2:51 PM
#1

Fina skosnören! Vart kan man köpa såna?

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

Eda
1/18/17, 6:08 PM
#2

Om du klickar på länken ovan till ”Skosnören som inte behöver knytas” hittar du länkar till Smarta saker och andra butiker som säljer skosnören och skolås.

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Eda
3/3/17, 6:36 PM
#3

Ytterligare ett smart sätt för att slippa knyta skosnören, nu med magneter! (Har man Pacemaker, tror jag inte man skall ha magneter, de kan störa frekvensen)**
 
Säljs av:** https://zubits.com/

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Eda
6/22/19, 11:43 AM
#4

Detta blogginlägg är nu uppdaterat och flyttat till: https://textilochtips.wordpress.com/2019/06/20/skosnoren-som-inte-behover-knytas/

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Upp till toppen
Annons: