Annons:
Etikettmedlemmar
Läst 2813 ggr
CamillaS
2014-08-18 13:11

Vill du bli ny sajtvärd?

Halloj allihopa!
Jag har funderat på detta länge. Känner att jag inte kan tillföra skolios iFokus så mycket mer eftersom min egen skolios är ett avslutat kapitel hos läkarna och nu vet jag inte vad jag ska skriva mer på denna sajt och kommer inte på något direkt heller för att få sajten mer levande som jag önskar att den vore.
Men kanske någon annan som är mer inne i sin skolios tid eller har mer idéer kanske vill driva denna sajt vidare?
Tycker detta är väldigt tråkigt, men tycker det är ännu tråkigare att komma in hit varje gång och mötas av en sajt som känns ganska slumrande. :(

Om du vill ta över denna sajt så kan du pm:a mig eller skriv i tråden.
Kom ihåg bara att du måste vara minst 18 år då du sen kommer att skriva avtal med ägarna bakom iFokus.

Hoppas att någon vill ta över och få denna sajt levande igen. :)

Camilla - sajtvärd

  • Redigerat 2021-04-22 11:51 av Niklas
Annons:
luddan
2014-08-27 19:00
#1

Vad gör en Sajtvärd?

CamillaS
2014-08-27 21:55
#2

#1 En Sajtvärd ser till så att forumet hålls levande i huvudsak.

  • Sajtvärden/medarbetare skriver artiklar och skapar diskussionstrådar

  • Reder ut konflikter om det skulle uppstå sådana

  • Kanske hittar på tävlingar eller har månadens medlem som vi hade här tidigare

  • Är aktiv i diskussionstrådarna och svarar på medlemmarnas frågor

  • Sköter om sidan, vad det ska stå i alla texter osv

  • Utser egna Medarbetare som kan hjälpa till med sidan så man slipper göra allt själv. (Om man vill, det är inte alla som vill ha medarbetare)

  • Ser till att alla medlemmar trivs på sajten, så att forumet fortsätter att vara ett levande trivsamt community. 👍

    Jag försvinner inte helt från iFokus, men kommer mest vara på min andra sajt nåltovning ifokus så det är bara att fråga mig om sajtens funktioner om den som tar över är osäker på hur allt fungerar.🙂

luddan
2014-08-30 17:05
#3

Tack för svar 👍 Ska fundera..

CamillaS
2014-08-30 18:03
#4

#3 Gör det. 🙂

CamillaS
2014-11-08 18:56
#5

#3 Hur blev det med detta? 🙂

CamillaS
2015-02-24 19:52
#6

*Putt*

Annons:
Upp till toppen
Annons: