Annons:
Etikettskoliosoperation
Läst 1898 ggr
carolinemartina
10/30/13, 11:51 AM

Skoliosträff?

 Någon som kanske är intresserad att träffas några skoliosare?

Aldrig träffat någon som har skolios så hade varit kul att kanske träffa någon eller några, skriv gärna isåfall om ni också är nyfikna att träffa skoliosare!

// Caroline Erlandsson www.carolinemartina.devote.se

Annons:
Gasoline
10/31/13, 10:45 AM
#1

Skulle ju vara trevligt, om man har tid och det inte blir allt för långt :-D

Miisala
11/2/13, 10:14 AM
#2

Det skulle vara jätteroligt! Jag har aldrig haft nöjet att möta en fellow skoliosare. Om man inte har råd att åka långt så kanske det går att anordna lokala träffar. :)

Jag är bosatt i Linköping.

carolinemartina
11/2/13, 2:15 PM
#3

Vad kul att det är någon som är på!

Själv bor jag i Skåne så de beror på kanske lite vart resten bor och om ni tycker det är för långt och så. :)

// Caroline Erlandsson www.carolinemartina.devote.se

[ElinTjej]
11/3/13, 3:05 PM
#4

Jag skulle kunna åka en hel dag för att få träffa några skoliosare!!

Jag är väldigt sugen på att träffa någon med skolios (min farmor har skolios men nån som inte är i släkten liksom) 😉

Lexlex
11/4/13, 10:51 AM
#5

Jag är oxå väldigt sugen på att träffa andra skoliosare :) Har aldrig träffat någon heller.

problemet e att jag bor i Italien så det får isfall bli när jag kommer upp till sverige i början på det nya året :P

Är från Lund så det är dit jag åker men kan tänka mig att göra en liten resa om det skulle behövas :)

Juliasundstrom
11/4/13, 7:35 PM
#6

Jag har anordnat skoliosträffar tidigare i Stockholm och Göteborg, det är väldigt roligt men också väldigt svårt då alla gärna vill ha där de själva bor ;) Men som sagt om man får ihop något är det väldigt trevligt! Mitt tips är att ha några aktiviteter planerade då det brukar ha en tendens att bli väldigt tyst när alla glada skoliosare äntligen ses ;) Jag kommer förmodligen att försöka dra ihop en träff i stockholm under vintern om någon är intresserad :)

Medarbetare på Skolios Ifokus.

Annons:
carolinemartina
11/7/13, 2:34 PM
#7

Hade tänkt i Skåne om någon är på så skriv i privat meddelande som finns under profilen. Ser ju först om och hur många som är på för att sen plannera osv :)

// Caroline Erlandsson www.carolinemartina.devote.se

carolinemartina
7/22/14, 11:59 AM
#8

Ingen på denna sajt som är bosatt i Småland eller kan tänkas ta sig dit under helgen gärna söndagen för att träffas? :)

// Caroline Erlandsson www.carolinemartina.devote.se

Upp till toppen
Annons: